Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apple Watch helt klart om du har en iPhoneTänkte att jag skulle investera i en smartwatch men insåg att det fanns en hel uppsjö av modeller. Tar gärna emot tips!
Vill kunna:
Svara om någon ringer
Få notiser om sms och liknande
Ska fungera med iPhone
Mäta sömn, puls och steg
Gärna okej batteritid
Max 5000kr
Har kikat på AW men blir lite tveksam till batteritiden, de flesta av deras modeller verkar bara ha 18h batteritid vilket känns lite..Apple Watch helt klart om du har en iPhone
Min sambo har en och laddar 20 min på morgonen, annars har hon den dygnet runt. Den laddar jättefort!Har kikat på AW men blir lite tveksam till batteritiden, de flesta av deras modeller verkar bara ha 18h batteritid vilket känns lite..
Va därför ja valde bort Apple Watchen också, sen tycker jag den är mycket dyrare än de andra klockorna. Känns mer som man betalar för märket än för funktionaliteten, så den gick bort för mig.Jag är nöjd med min Garmin Vìvoactive 3, men eftersom jag kör Android-telefon så har jag ingen erfarenhet av Apple Watch, och igen annan åsikt än att jag inte alls gillar fyrkantiga klockor.
Apple Watch helt klart. Har en SE och den är så jäkla bra. Va inte kompis med den i början men nu har jag den varje dag. Suveränt att kunna svara och prata i klockan, har nästan aldrig med mej telefonen längre utan svarar i regel i klockan och sammankopplar med "in ear" lurar. Kör Spotify ifrån klockan också. Tror inte det gick på äldre modeller men med nyare går det.Tänkte att jag skulle investera i en smartwatch men insåg att det fanns en hel uppsjö av modeller. Tar gärna emot tips!
Vill kunna:
Svara om någon ringer
Få notiser om sms och liknande
Ska fungera med iPhone
Mäta sömn, puls och steg
Gärna okej batteritid
Max 5000kr
Båda funktionerna finns i vivoactive.Ni som har Vivoactive, har den dessa funktioner?
- Att man själv kan ställa in intervaller under löppass. Alltså ställa in den på tex 1 minut arbete 10 sek vila och att den piper/vibrerar vid varje byte?
- Att den har egen gps (dvs man behöver inte synka med telefonen)
Fick ta över en begagnad Vivomove som jag verkligen gillar men saknar dessa funktioner och funderar på att uppgradera. Ock skulle gärna byta till en annan Garmin![]()
Båda funktionerna finns i vivoactive.
Men kan du inte skapa egna träningspass i appen och föra över till klockan?Vad bra! Eller vad frustrerande att det inte är den jag har![]()