Tips på paket till paketleken!

Cashmir

Trådstartare
Dagen innan julafton blir det givetvis paketlek:D Men, ska och köpa paket idag och har dåligt med fantasi! Max 50 kr, gärna uppdelat på två saker för 25 kr också.

Dom som ska vara med är släkt, en salig blandning i ålder så paketen måste passa "alla".

Sv: Tips på paket till paketleken!

Vi hade 50-kronors-gräns på julklappsbytet på jobbet. Jag köpte ett stort vitt blockljus och ett silverfärgat ljusfat på IKEA = 49 kr :D. Passar kanske inte ALLA åldrar, men funkar ju för många i alla fall! Annars är ju godis/choklad rätt standard, men kanske lite trist?

Lagerh*us har väldigt mycket roliga saker som inte är så dyra. En gång köpte jag en stekpanna som såg ut som en ko för 50-lappen till ett julklappslek :D

Claes Olsson är en nästan outtömlig källa till den typen av klappar! Vi har också julklappslek därifrån och de roligaste klapparna visar sig nästan alltid vara köpta där :)

Jag köpte ett yatzy för omkring 25 kr på en leksaksaffär till ett julklappsbyte, det kan nog passa många iaf!

Vi hade paketlek med släkten igår. Paketen innehöll bland annat bensindunk, ljuslyktor, brödkavel, korsords-tidning och kexchoklad, pizzasax, tomte, trisslotter, paraply och en sex-timer haha :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: _Taggis_
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
754
Senast: Angel
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 399
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 315
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar