Tips på något roligt internetspel?

S

susekl

ÄR det någon som har något tips på något icke tankekrävande spel eller dylikt på nätet som man kan ha som tidsfördriv? Uttråkad.
 
Sv: Tips på något roligt internetspel?

susekl skrev:
ÄR det någon som har något tips på något icke tankekrävande spel eller dylikt på nätet som man kan ha som tidsfördriv? Uttråkad.
Cubis!
http://www.zylom.se Gå in under Pussel och välj Cubis. Jag föredrar Cubis 2, för vanliga Cubis brukar bara lagga för mig.

Sen finns ju hur många spel som helst att prova på den sidan!
 
Sv: Tips på något roligt internetspel?

ååååhhh Puzzled sheeps! :love: har ingen länk till det men det måste gå att söka..
 
Sv: Tips på något roligt internetspel?

Det fanns ett spel på ICA's hemsida :) Kmr inte ihåg adressen eller hur man kom fram till spelet men det går nog att läsa sig till. Jag o en kompis satt på datalektionen o spelade det :D
 

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 168
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Twihard
·
Hemmet Jag har fram till ganska nyligen haft egen brunn. Vattnet var fruktansvärt gult. På den nivån att allt blivit förstört, jag har inte...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
426
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp