Tips på låt att sjunga på namngivningen

MaRomer

Trådstartare
Sjöng Lejonkungen på min äldsta sons namngivelse och nu vill jag ha tips på andra trevliga dizney låtar och även andra för den delen!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tips på låt att sjunga på namngivningen

En barnvagnsannons är kanske lite udda att framföra :angel:

Jag skulle valt En värld full av liv/Circle of life från Lejonkungen :laugh: Var det den du använt förut?

Jag tycker det finns trevliga låtar i soundtracket till filmen Spirit
(googla spirit soundtrack lyrics) ;)

En barnvagnsannons är kanske lite udda att framföra :angel:

Jag skulle valt En värld full av liv/Circle of life från Lejonkungen :laugh: Var det den du använt förut?

Oj det var inte alls meningen:/ Får be moderatorn ta bort den hehe;)

Meade Tarzans youll be in my heart fast på svenska;)

Och bara svenska låtar;) Eller låtar med text på svenska;)

Aha, "Du finns inom mig" heter den på svenska. (Jag är bara lite störd när det gäller Disney-soundtracks :angel: )
Men om du använde den låten till den förra namngivningen så hade jag använt "En värld full av liv" till den här ceremonin. Vi hade gärna haft den på vår dotters dop men hon som ska spela på dopet är sommarvikarie och kan bara psalmer.

Aha, "Du finns inom mig" heter den på svenska. (Jag är bara lite störd när det gäller Disney-soundtracks :angel: )
Men om du använde den låten till den förra namngivningen så hade jag använt "En värld full av liv" till den här ceremonin. Vi hade gärna haft den på vår dotters dop men hon som ska spela på dopet är sommarvikarie och kan bara psalmer.

Alltså det var tarzan låten jag skulle lagt in länk på;) En värld full av liv sjöng jag på första sonens. Så den skippar vi denna gången;)

Aha! Då förstår jag äntligen hur du menade. Tyckte det var lite snurrigt men det var alltså jag som var snurrig :o

Liknande trådar

Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 935
Senast: Thaliaste
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
628
Senast: Hermelin
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka