KisseNova
Trådstartare
Både jag och Devin vill ha tips på mer roliga sätt att aktivera honom på. Tänkte köpa sk dog smart brickor länge fram när han blir äldre. Just nu sträcker sig hans hjärn-gympa till att bita sönder olika kartonger med godis i, söka godis på golvet inne samt ute på gräset , träna konster och försöka bli vän med aktiveringsbollen. Jag känner att detta är för lite men det står helt still på förslag som man kan hitta på inomhus. Devin uppskattar inte mitt påhitt med aktivertingsbollen, så förslag att göra den rolig uppskattas med. Jag tror jag har testat det mesta samt förslagen som kom med på lappen.
Prisklass spelar ingen roll om ni hittar någon bra leksak, däremot måste den vara lätt att få tag på. alla tips tas emot , även det mest är för framtida användning. Hur aktiverar ni era hundar med hjärnan ?
Prisklass spelar ingen roll om ni hittar någon bra leksak, däremot måste den vara lätt att få tag på. alla tips tas emot , även det mest är för framtida användning. Hur aktiverar ni era hundar med hjärnan ?