Tips på hindermålning!

Sv: Tips på hindermålning!

Gud så ambitiös och duktig du är :) :bow:
superfina hinder du fixat :love: (kattställningen var oxå super)

mvh Arabizar

Hinderstöden och bommarna på den här filmen har jag också byggt :) Det är ju så jäkla dyrt att köpa en färdig hinderuppsättning :crazy: (dessutom är det lite kul att göra själv).

/snurpe

jättefint blev det:)
jag är också så som du som gärna vill bygga å så:D

snurpe skrev:
Hinderstöden och bommarna på den här filmen har jag också byggt :) Det är ju så jäkla dyrt att köpa en färdig hinderuppsättning :crazy: (dessutom är det lite kul att göra själv).

/snurpe

Jag kan inte se :cry:

Vad fint det blev!
En liten fråga bara..hur långa har du gjort bommarna och hur tjocka är dem?
Vi ska bygga paddock i sommar och det kostar nog en slant så då blir det eget hinderbygge här med :banana:

Kunde tyvärr inte se filmen :( Men hur har du gjort hinderstöden, hur stora osv?
:bow:

//En frågevis fröken_skåne

Det finns en bra bild på hinderstöden med beskrivning på den nya tråden om hinderbygge :idea:

/snurpe

Liknande trådar

Träning Nu har ni (kanske) chansen att göra reklam för "er" ras :D Så här är det. Jag kommer någon gång att köpa en ny/en till häst. Och jag har... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 378
Senast: Lager
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 619
Senast: Liten
·
S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: vego96
·
Hoppning Jag har ett travsto som jag så smått hade tänkt börja hoppa, Naturhinder funkar oftast och när hon väl kommit på vad det hela går ut på...
Svar
15
· Visningar
1 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka