Tips på hårinpackning

Den bruna är väl inte speciellt för färgat hår. Man låter den sitta i typ 10 minuter efter tvätt, sen sköljer man ur den - det är en "fuktmask" för håret, sägs det. Mjukt och silkigt blir det. Jag använder även combing cream i samma serie alternativt deras hårolja (köper hos frisören).
Jag har inte färgat hår för tillfället ändå. Det jag behöver är något som återfuktar mitt hår, den röda verkar inte hjälpa med det mer än för stunden.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 193
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
877
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jsg tappar mitt hår. Troligen viktnedgång som är anledningen. Finns det något att göra åt det för att bromsa lite? Det syns inte så jag...
Svar
10
· Visningar
440
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
512
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka