Tips på hamsterbur

WhoIsItAgain

Trådstartare
Hej!

Vill ta upp mitt hamsterägande igen. Hade guldhamstrar när jag var yngre men sen inte haft på många år.

Och nu till frågan. Finns det inte längre vanliga hamsterburar (alltså typ i utseende som fågelburar). Jag hittar bara plastiga små fula saker med ännu fulare plastsaker i. Jag vill ha en tom stor bur men plastlåda och sen bara galler. Inte en massa plastgrejor som sitter fast.

Och finns det inte längre stora hamsterhjul man ställer in löst? Dom där små i plast som sitter fast i burgallret ser ju alldeles för små ut.

Sv: Tips på hamsterbur

Finns finns det :D Men kanske är svårare att hitta... Man kan ju fråga om de har en bur utan inredning. Annars kan man ju köpa begagnat..

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså, jag har varit närsynt och haft glasögon sen mellanstadiet och fick nu senast progressiva glasögon. Första paret jag fick...
2
Svar
21
· Visningar
6 842
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 823
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har diskuterat med barnmorska och kommit fram till att det egentligen finns tre alternativ för mig. P-stav, hormonspiral, eller...
2
Svar
23
· Visningar
4 472
Senast: sidensvans
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 801
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?