Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puréer av olika slag och nötsmör verkar vara vanligt, förutom blötmat eller färskfoderHar köpt en ”slick matta” som hundarna blev förtjusta i. Har fyllt den med mjukost och färskfoder hittills. Har ni andra tips på något gott att fylla den med?
Är en silikonplatta med spår i.
Visa bifogad fil 68305
haha jag tänkte lite samma sak men mer i termer av att min skulle behöva övervakas så att han inte tuggar på mattan...Jag blir så avundsjuk på folk som kan ha leksaker och sånt här till sina hundar.
Min hade hoppat slickandet och sett hela mattan som mat. Tuggelitugg....
Jag blir så avundsjuk på folk som kan ha leksaker och sånt här till sina hundar.
Min hade hoppat slickandet och sett hela mattan som mat. Tuggelitugg....
Åh vart har du köpt den? Jag skulle vilja ha en när vi försöker borsta eller duscha vår vovve!Har köpt en ”slick matta” som hundarna blev förtjusta i. Har fyllt den med mjukost och färskfoder hittills. Har ni andra tips på något gott att fylla den med?
Är en silikonplatta med spår i.
Visa bifogad fil 68305
Finns på flertalet hemsidor för hundar, tror inte att jag får länka?Åh vart har du köpt den? Jag skulle vilja ha en när vi försöker borsta eller duscha vår vovve!
Det finns en slickmatteskål också, med sugpropp så man kan sätta den på ett fönster, vägg eller liknande när man exempelvis vill borsta hunden. Googla ”Lickimat splash” så får du upp svenska butiker.Åh vart har du köpt den? Jag skulle vilja ha en när vi försöker borsta eller duscha vår vovve!