Tips på fölnamn!

Eliseeh

Trådstartare
Hejhopp, nu vill jag att ni brainstormar en massa roliga idéer på fölnamn, både hingst och sto :) De orden som namnet bör innehålla är: "Bell, Belle, Bella..." och "Hot".

Exempel som vi tänkt på är: Hot Bell Pepper, Belle Hot Shot, Hot Belle mf.
 
Hot Bella Notte, Poppin' Hot Bell Pepper, Bell Spell, Hot Hotter Bell

Variant av orden: Hot Bellini, Hot Spot Belly'bot, Bella Hottentott, Hotter than Bell
 
Hot Bells of Fire
Bella's Red Hot
Shesa Smokin Hot Bella
Hot Silver Bells
Hot Iron Bell
Belle-eve it's Hot (Uttalas belive)
Hotline Bells
Hot BlueBell
Hot La Bella
 
Hejhopp, nu vill jag att ni brainstormar en massa roliga idéer på fölnamn, både hingst och sto :) De orden som namnet bör innehålla är: "Bell, Belle, Bella..." och "Hot".

Exempel som vi tänkt på är: Hot Bell Pepper, Belle Hot Shot, Hot Belle mf.

Med förbehåll om att det är en liten tjej ;)

Bella Royal = Kunglig skönhet
Belle Chika = Vacker tös/dam
Smoking Hot Lady
 
Tack så mycket för alla uppfinningsrika namn! Jag väntar med spänning på fler, stoets namn är Belle Marie (undan en stostam vars avkommar ofta heter något med belle, bella, bell...) och hingsten är Red Hot Chili. Så om man kan kombinera ihop de två namnen på något sätt så blir jag glad :love:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 039
Senast: Ridinglady
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 501
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp