Tips på data-spel...

Maira

Trådstartare
...efterlyses. Jag tänker på sådana där man får klura lösa gåtor osv. Om det finns några? Spel där man ska springa runt o skjuta folk osv är inte min grej alls.
 
Sv: Tips på data-spel...

Kanske inte precis några gåtor man får lösa men man får tänka till och man slipper springa :D

Taipei :banana:
 
Sv: Tips på data-spel...

Alla Mystspelen. Min favorit var Riven med kluriga problem som fortfarande var logiska (de senare spelen kan ibland vara helt ologiska) och grafik som gör att man bara vill gå runt där hur länge som helst. Tyvärr tar det slut en dag...
 
Sv: Tips på data-spel...

Atlantisspelen, jättemysiga.

Finns bland annat Atlantis III: The New World, spelade det på ps2 och det var underbart, men riktigt riktigt klurigt!
 
Sv: Tips på data-spel...

Jag älskar Monkey Island. Och Heroes of might and magic V.
Gillar också fix och pysselspel, inte våld :). Trots det är Heroes ett väldigt tillfredsställande spel för mig.
 
Sv: Tips på data-spel...

Grim Fandango är superbra, håller även med om att Syberia är värt att skaffa.
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Kirre
·
Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Pilot
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Smoothi
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 842
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp