MM
Trådstartare
Din ponny ser lik ut min ponny i sina ben. NEW terrängskydd i storlek S sitter som gjutet.
Har du S både fram och bak då? Du vill inte mäta hur långa dom är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din ponny ser lik ut min ponny i sina ben. NEW terrängskydd i storlek S sitter som gjutet.
Yes S på alla skydd, det är ju olika skydd fram och bak.Har du S både fram och bak då? Du vill inte mäta hur långa dom är?
Yes S på alla skydd, det är ju olika skydd fram och bak.Har du S både fram och bak då? Du vill inte mäta hur långa dom är?
Professionals Choice "Ventech" skydd gillar jag! Sitter bra och har lång garanti![]()
Men vad händer om man går förbi en kardborre?
Billighetssenskydden håller inte måttet i skogen (dålig kvalité), så behöver köpa nya skydd att rida med i skogen.
Hästen är framåt i skogen (vi snackar alltså mitt inne i skogen med små stigar, stockar och stenar) och kliver över det mesta lite oförsiktigt, så benskydden måste täcka benen bra så han inte skadar sig.
Har någon tips på några bra skydd som funkar i skogen?
Hästen är rätt rörlig och behöver skydd som är lite böjliga (inte stela senskydd mao) och som följer benens rörelser.
Så, vad har ni för tips och vad använder ni själva i skogen?
Lägg gärna in era egna bilder.
Påminner om att inte lägga in några länkar till webbshopar då det inte är tillåtet. Skriv märke m.m. så googlar jag själv![]()
Har aldrig fått en på mina och då rider jag i omväxlande natur. Men rider man där det är många såna kanske man får dem att fastna, vad vet jagMen vad händer om man går förbi en kardborre?