Tips på BRA ridstövlar!

C

Cinzano

nu blir jag sur! Köpte ett par moutainhorse konstläderstövlar i höstas och de har redan spruckit i sömmen mellan läst och ben. Ge mig tips på bra ridstövlar som funkar likabra i stallarbetet som på tävlingsbanan!!! tack på förhand :bow:

Mina och 3 kompisars stövlar gjorde likadant som sprack fast på olika ställen då.

Nu har jag ett par Graninge läderstövlar. Dom är jätte bra min kompis har haft sina i 7 år och inte en skråma. Inte värsta snygga men bra och sköna. Inte sådär fasligt dyra hellet mina kosta 1.100kr på Granngården.

Men dom ska väl hålla mer än ett år åtminstone...om det hade varit någon som helst kvalitet på dem... :smirk:

mjaa.. vid rea brukar det ju vara så att det inte är någon bytesrätt osv.. men jag visade inte ens upp ett kvitto då jag reklamerade dom direkt till graninge fabriken.. så det är ju värt att testa!

Liknande trådar

Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 488
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
Utrustning Nu är ju hösten på gång (i alla fall här) och med den mer regn, lera och mörker. Vad är era bästa tips för att man ska hålla sig helt...
Svar
17
· Visningar
2 000
Senast: Fazeem
·
Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen...
2
Svar
25
· Visningar
2 211
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA