Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad du ska raka?Hej! Har ni några tips på rakmaskin som är prisvärd och bra? Tacksam för svar, rätt akut.
Vilken trimmer köpte du? Hade velat ha en liten smidig till huvudet och som jag kan klippa katten med också .Så jag köpte en pälstrimmer på Biltema, typ trehundra spänn.
Pälstrimmer, Biltema 299:- tror jag den kostar. Med distanser tycker jag den är hemsk och den rakar lite kort utan, men den är tyst och vibrerar inte. Fungerar faktiskt kanon på ben och huvud på hästenVilken trimmer köpte du? Hade velat ha en liten smidig till huvudet och som jag kan klippa katten med också .
Hej! Har ni några tips på rakmaskin som är prisvärd och bra? Tacksam för svar, rätt akut.
Som @Unafraid skrevVilken trimmer köpte du? Hade velat ha en liten smidig till huvudet och som jag kan klippa katten med också .
Det är den som jag kikat på, så vad bra att fler verkar gilla den! Är lite ny med rakning(ska raka häst). Bör man köpa med extra skär direkt? Eller hur länge brukar det hålla?Jag har moser Avalon. Klipper sjukt bra. Hur jag än gör så blir det aldrig fula ränder som det blir med andra klippmaskiner.
Det beror helt på hur ren din häst är. Är den schamponerad noga, och torr, då räcker skären ganska länge. 2-3 helklippningar i alla fall.Det är den som jag kikat på, så vad bra att fler verkar gilla den! Är lite ny med rakning(ska raka häst). Bör man köpa med extra skär direkt? Eller hur länge brukar det hålla?
Det är den som jag kikat på, så vad bra att fler verkar gilla den! Är lite ny med rakning(ska raka häst). Bör man köpa med extra skär direkt? Eller hur länge brukar det hålla?
Har inte maskinen framför mig nu men har ett svagt minne av att du fäller den bakåt och tar loss? Kan dubbelkolla sen om ingen annan svarar före@Freazer och ni andra som har en Avalon, hur får ni loss skären? Köpte en i somras men använde den först nu och jag lyckas inte få av skären för att rengöra den? Är det nåt särskilt knyck som jag missat?
Tack! Ska testa när jag har den framför migHar inte maskinen framför mig nu men har ett svagt minne av att du fäller den bakåt och tar loss? Kan dubbelkolla sen om ingen annan svarar före
Biltematrimmern är uselVilken trimmer köpte du? Hade velat ha en liten smidig till huvudet och som jag kan klippa katten med också .