Tips på bank till jordbruksfastighet

Ela

Trådstartare
Ja är det någon som har tips på banker som är speciallicerade på jordbruk/lantbruk ??

Sv: Tips på bank till jordbruksfastighet

ok. tack :bow: Jag har också tänkt på länsförsäkringar men är rädd för att jag skulle sakna ett lokalt kontor ??

ok. tack :bow: Jag har också tänkt på länsförsäkringar men är rädd för att jag skulle sakna ett lokalt kontor ??

Hur ofta behöver du ett kontor. Det är väl något du bör fundera på. Just för oss är det inga problem heller för LF har kontor rätt nära ändå.

När vi skulle lägga om alla affärer så kom vår bankkontakt dessutom hem till oss en kväll!

Vi har Handelsbanken och är supernöjda!! Hade Swedbank tidigare och de är också duktiga på lantbruk tror jag men vi valde att byta bank.

Nej de e väl så att man kanske inte är så mycket på kontoret ändå....... numera sköter man ju allt via nätet.

Har faktiskt bara hört positiva saker om Länsförsäkringar, smidigt att dom kom hem.

Handelsbanken visste trodde jag inte hade lantbruk.

Hypoteksförningarna är också specialliserade på jordbruk.

Vi har fn Landshypotek och är nöjda, men funderar lite på att gå över till Länsförsäkringar. Har iofs inte orkat ta tag i det ännu, men den som ger bäst villkor blir det väl i slutändan. Har både LF Bank och Handelsbanken för privatekonomin, och jag tycker LF Bank är klart bäst. Deras internetbank är supersmidig.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
615
Senast: Eurydome
·
Ekonomi & Juridik Jag ska sälja mina hästar och undrar om ni har tips på bra köpekontrakt man kan ta del av? Ladda ner/köpa/osv? Hastnet hade en...
Svar
5
· Visningar
565
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Vi ska eventuellt köpa en liten gård och måste då byta bank för bolånet. Vi har SBAB i dagsläget och är supernöjda, men tyvärr så lånar...
2
Svar
36
· Visningar
1 616
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
986
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna