Tips m Transport!

Z

zagazid

Hej

Nu har det äntligen blivit dags för oss att köpa våran första transport! Har hittat en som känns bra o som vi tror kommer att passa oss. Det är en Dalavagn från 2005. Men skulle gärna vilja höra lite om ni har några åsikter om dalavagnen, om ni har några erfarenheter från dem, både positivt o negativt.
Vore väldigt tacksam för svar:)

Sv: Tips m Transport!

Hej

Nu har det äntligen blivit dags för oss att köpa våran första transport! Har hittat en som känns bra o som vi tror kommer att passa oss. Det är en Dalavagn från 2005. Men skulle gärna vilja höra lite om ni har några åsikter om dalavagnen, om ni har några erfarenheter från dem, både positivt o negativt.
Vore väldigt tacksam för svar:)

Själv har vi köpt en IForWilliams 1 1/2 hästars boogie, så behaglig att köra och hästen kan inte få det bättre!

Har hyrt dalavagn innan, tyckte faktiskt inte om den, hade inget man kunde öppna så hästen fick någon frisk luft, skulle ha haft en taklucka ist.

kom och tänka på en sak (förlåt o jag tar upp detta, det hör ju inte till tråden.) Fattar inte varför en del har sadlhängare i släpet. Ju mer extra, ju större blir den. köp en sadelvagn på hööks itsället kostar 349kr och du rullar bara in den i bagaget. onödigt att hålla på och fibbla med skåp och grejer, hästen hår u ingen ro då .S

Sv: Tips m Transport!

Min första trailer var en enaxlad Dalavagn! Det är en bra trailer för en billig peng, rejäl och håller bra!:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: malumbub
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: Gulis
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår