Tips från alla akademiska ryttare!!!

J

Jo_bo

Jag har nyss börjat intressera mig för akademisk ridkonst.
Undrar om någon har tips på tränare inom denna ridgren:
PM:a mig snälla
 
Sv: Tips från alla akademiska ryttare!!!

Jo_bo skrev:
Jag har nyss börjat intressera mig för akademisk ridkonst.
Undrar om någon har tips på tränare inom denna ridgren:
PM:a mig snälla

Läs gärna i den låsta faq-en överst i forumet.

Söker du tränare, kan du titta i bukefalos kalender, efter kurser och clinics nära dig, eller efterlysa tränare under bukefalos hästannonser, där finns en speciell rubrik som handlar om tjänster söks och erbjuds.

Använd annars någon av internets många sökmotorer och sök efter Akademisk ridkonst instruktör och så närmaste stad där du bor.

Om 4000 intresserade bukefalosanvändare lägger in varsin tråd om tränare här och där, pm-a mig. Då kommer det inte bli många hästdiskussioner i övrigt under diskussionsforumen. :rofl:

Mvh

IngelaH
 

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
166
Senast: Sryoqwe
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: Roxy
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästmänniskan Är det någon som har tips på turridningsställen som också passar vana ryttare? Är så himla sugen på att få rida ut men det känns som...
2
Svar
35
· Visningar
2 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp