Tips för bästa mysfaktor i en paviljong!

MM

Trådstartare
Har köpt en paviljong och vill skapa lite mysfaktor i den. Ni som har paviljong, hur har ni inrett? Bilder?

Möblemang har vi även om det blir ett annat till nästa år då den ska stå på sin rätta plats (bygga trädäcket först är en bra idé :D) men lampor, växter, matta och annat skoj vill jag gärna ha tips på :)
Tyget är grått och möjlighet att dra el finns. Den står på trädäck nu men på framsidan, bara att den ska stå på baksidan till nästa sommar.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
994
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 329
Hemmet Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Men som Stockholmsbo och ensamstående med en medellön, har jag inte mycket pengar att spela med. Så...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 623
Senast: MissFideli
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 449
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp