tippskydd till spis

dee79

Trådstartare
Jag blir galen. Var hittar man tippskydd till spisar? VI har nog frågat alla som säljer spis, men de ser ut som fågelholkar och undrar om vi menar stänkskydd.

Var får man tag på tippskydd? Eller hur löser man det om man inte får tag på något. Hemmabygge?

Sv: tippskydd till spis

Google is your friend... "tippskydd spis" så får du en hel del träffar och tips på butiker.

Vi ringde hyresvärden som kom och satte in ett. (och en ny spis som inte blev varm utanpå).

Men jag antar att det kan vara lite av ett goddag yxskaft-svar om man inte är hyresgäst...

JAg googlar nog dåligt, för jag får bara upp länkar till forumtrådar som säger att jag måste ha tippskydd :o

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Kirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 106
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar