Tipps, Ridsövlar

Sv: Tipps, Ridsövlar

Kan inte nnågon pm:a mig om vart Sergio Grasso-stövlarna finns att köpa?

Daaamn de var snygga :love:
Jag trodde de var skitfula haha :o

Precis, tänkte att de typ såg ut som gummistövlar :p Nästa stövlar jag köper får bli såna :love:

Jag letar och letar efter en butik där man kan prova Sarm stövlar men hittar ingen alls :(
Någon som vet vart man kan göra det?? :)

så du har fått tag i stövlar som passar till sist ?

Ja eller de kunde vart lite högre kanske blev 51: or trodde det skulle räcka men men de är helt underbara annars :love:

Jag har ett par CRW(från allas favvo affär-H*öks), dom skulle kunna vart lite längre, men dom duger jättebra, och snygga är dom också. Köpte dom på rea för 444:-, dom skulle kostat 1200:-
/anna

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 407
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen (funktionella visserligen, men slitna och tråkiga) och jag börjar fundera på ersättare...
Svar
6
· Visningar
1 749
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
1 974
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka