Tinker hästar i western!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Pepita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 258
P

Pepita

hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt den här frågan i raser?? :smirk:

i alla fall. Jag undrar även hur många western ryttare det finns i sverige (som rider regelbundet alltså) ?

Sv: Tinker hästar i western!

Pepita skrev:
hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt den här frågan i raser?? :smirk:

i alla fall. Jag undrar även hur många western ryttare det finns i sverige (som rider regelbundet alltså) ?

Jag har inte sett någon "på hög nivå" varför inte bli den första :p
Jag har ingen aning hur många det finns men vi borde väl vara en 10.000 i alla fall, eller vad säger ni andra :d

Monke :)

Det deltog en tinker i SM, roping, och det gick bra för honom med!

Det tävlar en tinker korsning i timed eventsen han e ganska så duktig....

någon som kommer ihåg gamla Junior? =)

Han var nog inte ren tinker men han såg ju ut som en sån!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 817
Senast: Nepenthe
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 949
Senast: Badger
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka