Tims framsteg. *film*

RIA

Trådstartare
Eftersom jag inte har någon att dela med mig till, så får jag dela med mig till buke :)

Vi satt ikväll igen och tränade lite, fast på vårat vis. Å han är så duktig min kille!

http://www.youtube.com/watch?v=JWqYlty600s

Han är väldigt mottaglig för träning och jag hoppas det kommer gå bra nu när han ska börja IBT träning. (intensiv beteende träning)

Har inte så mycket mer att säga, ville mest dela min gläjde över att det går så bra med Tim för tillfället.

Sv: Tims framsteg. *film*

Åh vad fint, jag beundrar dig och ditt tålamod! Det verkligen lyser kärlek ur dina filmer :laugh:

Fantastiskt måste jag säga, önskar att alla barn hade en sådan mamma som du :love:

Vilken söt unge! Och vad duktig han är, roligt att det går bra med träningen! :)

Håller med Nevin, kärleken syns verkligen i filmen!

Jag blir så glad av att se din lille kille :D Han är så otroligt söt och charmig :love: och så enormt duktig :laugh:

Vilken mysig film !
Han är verkligen supersöt och jätteduktig !
Hoppas att IBT gör att han gör än mer framsteg !

Han är helt ljuvlig din pojk!

Och du är fantastisk som orkar. Men du får ju uppenbarligen din belöning. :love:

Vad härligt att det går så bra! Han är jätteduktig och koncentrerar sig jättefint! Hoppas IBTn funkar bra för er, det är i alla fall bra att ha någon struktur och möjlighet att få hjälp!

Jag kan inte ha ljudet på, skall kolla igen hemma sen, men åh vilken liten goding !

Vad härligt! :banana:
Håller med nevin, vilken mamma du är :love:
Hoppas det får fortsätta frammåt för er och fungera bra.

GUD så söt han är och vilken underbar relation ni verkar ha!
Du är så stark & beundransvärd som kämpar på oförtröttligt!

Tack så mycket allihopa :)

Vi kämpar på!
Alla de orden han säger i filmen, förutom när han räknar, kunde han inte för 2 månader sen. Så det går framåt :)
Han har lätt för att lära om han är motiverad, annars är det omöjligt. Man får stimma igång honom en stund å sen så går det på räls. han säger inte orden av eget intiativ uan mest när man triggar igång honom, men sen så!

Fick dessutom idag veta att det är möte på hab i slutet av månaden för att prata om Tim å hur det blir på dagis. våran kontaktperson, barnpsykologen samt resursen som dom nu anställt ska vara där. Så snart får han komma igång med träningen också.

Senast ändrad:

Å när jag själv tittar på filmen så inser jag att han ser ut som ett litet troll med sitt hår :o
kanske dags för en klippning...eller så får det vara som det är :D

Å när jag själv tittar på filmen så inser jag att han ser ut som ett litet troll med sitt hår :o
kanske dags för en klippning...eller så får det vara som det är :D

Jag tycker han är jättesöt med sitt hår, sitt leende och när han letar under tröjan efter sin navel! :love:

Jag blev alldeles rörd av filmen. Jag har läst vad du har skrivit om honom, men inte alls fattat att han är så charmig. Jag tycker att den egenskapen borde komma först i alla beskrivningar, utredningar, allting, alltid.

Han är ju helt bedårande i sitt hår, jag skulle låta det vara om jag vore du ;)

/nevin, som klippte minsta pojken och nästan gråter när hon tittar på bilder från långhåriga tiden... Saknar att få snurra med fingrarna i hans nackhår :cry:

*kl*

Ja, tycker också han är söt i sina lockar, måste visa er en bild sen hur det kan se ut :D

Liknande trådar

Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 347
Senast: shia
·
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 883
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 265
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 211
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Black Friday
  • Avstå jobbresor