Tillbehör i buren!

R

rattalskare

Vad har ni för tillbehör i burarna era?
Skriv villket djur det är!

Sv: Tillbehör i buren!

Har bla en stooooor gren, hängmattor, hus, våningsplan, korgar, rör, bollar med pinglor, fastsatt springhjul så det inte kan röra sig, rep, mm i råttburarna.
Har ett hamsterhus (skitfult men vad fan... Uppskattas iaf! :D), en bro och en rot i sniglarnas akvarie och plastbyttor.

Flickornas bur:
DSC04509.jpg

Okej snyggt! Du har exakt likadan bur som jag :banana: Bara det att min har en brun färg och en galler våning! :smirk:

Tackar :)

Hehe cooling :D Fast jag gillar inte min jag, tycker gallret är så svajigt så det är svårt att sätta på rätt på botten. Men flickorna gillar den iaf :)

har kaniner i en stor hästbox och där har jag stockar i olika storlekar och pinnar, stenar mm....
naturligt lixom... :D

Roligt värre för kaninerna

gul_zebra: okej på min bur är gallret också svajigt! och snett som bara den för katten hade ner buren i golvet för ett tag sedan..

SÅ här gick det till:

Jag satt vid datorn (med ryggen mot råttburen) och då kom katten in i mitt rum.(innan han blev bannlyst :devil: ) Och jag varken såg eller hörde honom så jag tänkte inte mera på det men sedan PANG BOM så låg buren på golvet (Med råttorna i :eek: ) Det visade sig att buren hade hamnat på golvet med ena hörnet på "tacket" så hela buren vred sig tack gode gud för att den inte gick sönder :cool:

Ah ok, då fattar jag :)
Men stackars rådisar, måste ha varit läbbigt ju :crazy: Här hemma ramlade marsvinsburen ner från bokhyllan en gång. Jag som trodde det var stadigt, hade kännt noga och grejat innan, men icke. Var utan galler så min älskling hamnade i papperskorgen... :o Stackarn, redan slängd... :angel: :D

Stackarns liten :crazy: Men att slänga levande husdjur är ett brott :devil:

Tyvärr inte det står ju 3 inlägg upp exakt hur det gick till :devil:

Först ser du till att buren inte ska ramla ner (fast du menar tvärtom) Sedan ser du till att buren verkligen ska går sönder och att du ska få en anledning att genomföra din elaka plan :angel: :mad: :D

Hjul, toarullar, en kruka, ett hus, stege upp till våningsplanet,
rör som går upp genom burtaket och sen ner igen, såndär
godis-grej som de har att gnaga på. Och massvis med spån :D
Har två hamstrar.

Senast ändrad:

Sluta anklaga mig för något jag inte gör :(

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
927
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
586
Senast: Bison
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka