Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den hade ju en halveringstid (verkningstid) på 96 timmar, och då kan det hända att biverkningarna kommer långt senare.
Ditt sto är ganska gammalt, och gamlingar brukar ha dålig njurfunktion - alltså måste man ge mycket mindre dos eftersom kroppen inte kan ta mer åt gången.
Hej hej....jag som tänkte vara snäll och inte berätta något förräns du kom hem...
Har precis skrivit under papperna, nu ska bara veterinärens underskrift på. Så...nu är det...slut.´
*suck*
/Alexandra - som nyss kom hem efter att ha åkt iväg med gammelkatten för sista sprutan. Tänkte faktiskt på er då, att det här är jobbigt som f*n för mig men ingenting mot vad Jen måste genomlida.
Vad sorgligt.
Vet hur det är att mista ett djur som man tycker mkt om!
Bävar för den dagen min lilla söta pålla måste vandra samma väg
Så du kan lita på att det finns många här som lider med dig.
vi tänker på dig och skänker vår kraft tankemässigt till dig!
STORA kramar tillbaka! Oavsett storlek på djuren så är det lika hemskt. Katt eller häst, de är våra älsklingar och...ja vi får helt enkelt tänka som så, att de får det ruskigt bra, när vi väl bestämt oss..
Det värsta var ändå att skriva på, och kryssa i rutan för att få ut livsvärdet...vem fan bryr sig om pengarna liksom... En jävla (ursäkta) tur att jag hade Snuffsan med mig som fick säga till mig att faktiskt skriva på...annars vet jag inte om jag hade klarat det...helt ärligt. Tårarna var inte långt borta
Nu är det värsta gjort. Nästa pärs är att vänta på besked från försäkringsbolaget...hoppas det går snabbt, Vinafina haltar rejält på Båda bakbenen nu. Men trots det galopperade hon ut i hagen när hon kom hem...i korsgalopp...:smirk: Så jodå, hon har ont. En vecka ger jag det, har jag inte fått något svar ringer jag och hör hur i hela fridens namn det går. Hon kan ju inte få smärtstillande heller.
Efter detta är det dags för vet.besiktning och sen...japp, kan knappt skriva det. Slut är det i alla fall.. *gråter*
Ååh...hoppa det går så fort!! För även om hon är pigg så...är det grymt. Hör jag ingenting innan slutet på nästa vecka så ringer jag....och blir hon sämre utan smärtstillande ringer jag ändå, för då KAN hon inte bara stå i en hage...inte en chans...
Hundträning Jag har tagit emot flera “board and train” de har alla varit minst ett ar gamla och jag har inte ens hort om nagon som tagit in 8 veckor...
Hästmänniskan Ja, utifrån den aspekten skulle det vara bra med ridlektioner. Jag kan nog absolut vara hemmablind då hästen jag hade sist var ”perfekt”...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.