Tidigt vul

S

saffran2

imon ska jag på vul.. är nu i vecka 9. hur mycket kan man bli tillbaka flyttad? är orolig att dom ska säga att jag inte alls är i vecka nio utan typ 6 lr något..
vet ju när jag hade min mens, men ja.. vill ju vara så nära dessa 12 veckor som möjligt...

Sv: Tidigt vul

Jag blev flyttade en vecka bakåt, sedan en vecka framåt och nu är jag tillbaka på en vecka bakåt igen :p.

Att man blir flyttad finns det tyvärr inget att göra åt, brukar vanligtvis handla om några dagar - en vecka hit eller dit beroende på hur säker man själv varit när man räknade ut BF.

Jag förstår att du längtar tills du gått 12 veckor, men du är snart där :)

För mig kändes det nyss som jag precis passerade vecka 12 och jag är redan i v.21

Jag blev inte flyttad en enda dag, varken framåt eller bakåt.

Vi var lite osäkra på när min ägglossning egentligen hade varit eftersom jag åt p-piller och inte borde ha haft någon ägglossning alls. Men vi hade gissat rätt ändå.

Jag blev flyttade en vecka bakåt, sedan en vecka framåt och nu är jag tillbaka på en vecka bakåt igen :p.

Att man blir flyttad finns det tyvärr inget att göra åt, brukar vanligtvis handla om några dagar - en vecka hit eller dit beroende på hur säker man själv varit när man räknade ut BF.

Jag förstår att du längtar tills du gått 12 veckor, men du är snart där :)

För mig kändes det nyss som jag precis passerade vecka 12 och jag är redan i v.21

jag hopps bara dom flyttar mig några dagar..om dom nu "måste" flytta på datumet..

Min kompis blev flyttad en hel månad!:eek: Fast hon hade haft en ytte-pytteblödning som hon absolut inte trodde var mens , hon brukar blöda ganska rikligt, men tydligen så. Bebisen kom iaf nästan på det nya datumet och var "normalstor". Fast det är nog ganska ovanligt. Några dagar-en vecka kan man kanske räkna med om man inte är helt säker.

Jag gjorde ett UL i vecka 11 och blev tillbakaflyttad 4 veckor!!! BM sa till mig att de skulle kännas bättre om jag blev något tillbakaflyttad nu ist för vid rutin UL i vecka 18-19! Det tyckte dock INTE jag, men vad kunde jag göra mer än att gilla läget för tillfället :confused:
När jag dock sedan äntligen fick komma på rutin UL så förstod jag precis vad BM hade menat :) för här blev jag nämligen framflyttad en vecka (v. 19 ist för 18).
Råd: Haka inte upp dig på veckorna utan att du får se att barnet är friskt och mår bra ist! :)

Min kompis blev flyttad en hel månad!:eek: Fast hon hade haft en ytte-pytteblödning som hon absolut inte trodde var mens , hon brukar blöda ganska rikligt, men tydligen så. Bebisen kom iaf nästan på det nya datumet och var "normalstor". Fast det är nog ganska ovanligt. Några dagar-en vecka kan man kanske räkna med om man inte är helt säker.

oj 1 månad! hur kan man bli flyttat så långt. jag vet att jag hade mins mens den 22 september.. så jag borde inte bli flyttad så mycket..det låter ju inte rimligt att bli flyttad så pass mycket när man vet exakt när man hade sin mens. det är ju nästan omöjligt..

Det som är lite "roligt" är att vi jobbar på en gynavdelning!:D Fast hon inte är sjuksköterska så hör hon ju "snacket" dagarna i ända!!!

Men hennes bebis tittade ju ut till slut iaf. På alla hjärtans dag dessutom:idea::love:.

Grattis! Samma datum som mig, fast jag var ett år före... Julibarn är underbara!!
(det är såklart alla barn:laugh:)

Fast sen kan ju bebis bestämma sig för att vänta i magen också - ett tips kan vara att inte stirra sig blind på bf-datumet då det ändå är en marginal på +-2 veckor från det. Jag gick hela juli och väntade på Isak (bf 17 juli) men han behagade inte dyka upp förrän den 31 juli kan ju säga att jag var lätt övervänt TROTS att min bm i tidigt skede sa att man inte ska stirra sig blind på bf-datumet och att det är rätt vanligt att man går över tiden som förstagångs föderska.

jag blev bara flyttad två dagar.. så det känns bra. det va helt underbart att se det lilla hjärtat slå.. overkligt att det verkligen bor en liten knodd där inne.. men sååå underbart:love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 726
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V