Tidig graviditet och oro

C

Cet

Måste bara få skriva av mig lite, som jag skrivit här innan så är jag gravid väldigt tidigt. Jag är i vecka 8 skulle jag tro och har två missfall på raken bakom mig. Det sista skedde i när jag hade gått 8 fullgångna veckor och nu känns oron nästan outhärdlig över att det skall hända igen.

Brösten ömmar inte lika mycket längre och jag känner stundtals en mensvärk liknande känsla. Ska få komma i på VUL nästa vecka, är både skönt och hemskt. Vill inte behöva återuppleva att det inte finns något levande foster.

Vill helst bara krypa långt bort från allt levande och gömma mig tills jag får någon indikation på hur den här graviditeten skall sluta.

Usch, mår skit.........................:cry:
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Vill bara skicka en styrkekram, jag vet precis hur du kanner dig och det ar olidligt innan man vet, men glom inte att menssmartor har man aven vid en "ok" graviditet och symptom kan hursomhelst variera fran dag till dag - hoppas att vul gar bra for dig!!!
 
Sv: Tidig graviditet och oro

ååh förstår att du är orolig efter att ha gått igenom hemska saker. :cry:
Skickar oxå styrkekramar och hoppas allt går bra.
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Skickar en massa stöttkramar! Det kommer gå fint den här gången!

Har även hört att det är VÄLDIGT sällan som man får tre missfall på raken!
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Många kramar till dig! Håller med Sunshine, mensvärksliknande smärtor hör även till normalgraviditeter.


Lycka till


Gira :banana:
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Tack för alla stöttande svar, ska försöka tänka postitivt men det är som om min kropp liksom redan talat om för mig att det är kört igen.
/cet
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Häng inte upp dig på "mens-värkssmärtorna"! Sådanna hade jag från första början och det var på den vägen jag missade att jag var gravid (trodde mensen skulle komma eftersom värken drog igång).

Jag håller en tumme och skickar några värmande tankar!
 
Sv: Tidig graviditet och oro

Skickar lite kramar och hoppas på det bästa med dig!

Jag hade massvis med mensliknande smärtor varje dag i början av graviditeten. Det blev många turer till toaletten när jag trodde det rann till. Men den är fortfarande kvar i magen!

Lycka till!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 969
Senast: Amha
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 323
Gravid - 1år Jag har tänkt länge på att skapa den här tråden men av någon anledning tar det lite emot. Kanske för att jag känner mig fånig och...
Svar
13
· Visningar
1 837
Gravid - 1år Är gravid i 22+6, och har senaste veckorna haft ganska mycket sammandragningar, vaknade i måndags natt med en väldans mensvärk som höll...
Svar
6
· Visningar
3 842
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp