C
Cet
Måste bara få skriva av mig lite, som jag skrivit här innan så är jag gravid väldigt tidigt. Jag är i vecka 8 skulle jag tro och har två missfall på raken bakom mig. Det sista skedde i när jag hade gått 8 fullgångna veckor och nu känns oron nästan outhärdlig över att det skall hända igen.
Brösten ömmar inte lika mycket längre och jag känner stundtals en mensvärk liknande känsla. Ska få komma i på VUL nästa vecka, är både skönt och hemskt. Vill inte behöva återuppleva att det inte finns något levande foster.
Vill helst bara krypa långt bort från allt levande och gömma mig tills jag får någon indikation på hur den här graviditeten skall sluta.
Usch, mår skit.........................
Brösten ömmar inte lika mycket längre och jag känner stundtals en mensvärk liknande känsla. Ska få komma i på VUL nästa vecka, är både skönt och hemskt. Vill inte behöva återuppleva att det inte finns något levande foster.
Vill helst bara krypa långt bort från allt levande och gömma mig tills jag får någon indikation på hur den här graviditeten skall sluta.
Usch, mår skit.........................