M

månsken

Sedan ett par dagar tillbaka går min bukeklocka en timme före. Har provat olika tidszoninställningar, men ingenting hjälper. Den är hela tiden antingen en timme före eller en timme efter. Varför? Är det bara min klocka som blivit störd?

Sv: Tiden

Klassiskt fel på Buke som inträffar varje vår och höst :angel:

Gå in i kontrollpanelen och ändra dina uppgifter, kolla så tidzonen är rätt och spara.

Sv: Tiden

Jag har provat att ändra, och sen välja +1 igen. Den går fortfarande en timme före. Om jag då väljer GMT borde det bli rätt (eftersom när jag har rätt inställning går den före), men det blir det inte heller. Då går den istället en timme efter (vilket ju är rätt).

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 787
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
713
Senast: ptr
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
600
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama