tiden går fort 8 år i dag

annie_cool

Trådstartare
Idag har det gått 8 år sedan min älskade pappa gick bort. minns dagen så väl men ändå. Saknaden är enorm efetr honom men vet att han har det bra där han är nu.Har många fina minnen och roliga minnen framför allt när han gick i sömnen vilket han ofta gjorde.Men även lite dåliga minnen med han rökte mycket och drack lite men inte så mycket bara på helgerna drack mesta dels bara kaffe vilket var skönt..

Jag ljuger inte hittar ej på detta .detta är sant. kommentera gärna men inga elaka ord .

Vad fort tiden går ! :(
Minns fortfarande din tråd efter att det hade hänt, och delar din sorg på många sätt.
Nu den 24/6 skulle mamma ha fyllt år, det har gått 3 år sen hon gick bort.
Konstigt ändå att livet går vidare, att åren bara går som om ingenting hade hänt.

Ta hand om dig på bästa sätt idag @annie_cool :heart

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 118
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama