Thundershirt

Ravishing

Trådstartare
Hej, jag funderar på om någon av er har erfarenhet av Thundershirt på hund? Vilka problem hade hunden innan? Blev det bättre? Funkade det alls?

Sv: Thundershirt

Hej!
Jag har hört både och, en tjej hade en ljudrädd BC som blev kolugn av Thundershirt, andra som testat har inte märkt effekt och det var någon vars hund hade freakat ut totalt. Det hänger nog mycket på individen.

Testa hålla hunden tajt eller ta på en tätsittande tröja och se om den verkar lugna ner sig lite eller bli stressad, då får du en hänvisning till hur den kan komma att reagera :)

Liknande trådar

Hundträning Snart nyår och behöver förbereda min numera fyrverkerirädda hund. Är det någon här som testat Thundershirt? Hade det någon effekt?
Svar
5
· Visningar
390
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: msp
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av det? Har en gammal hund som tycker att det är så hemskt att skrapa tänderna rena från tandsten så...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 149
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka