Thule equiliner

Hej! Hur många kg får man lasta i en Thule Equiliner?
Går inte att säga utan att veta mer om den. För det spelar in vad den är "invägd/typad" i för vikt, vad det är för bil som drar och vad föraren har för körkortsbehörighet.
Enklast är att ta släpens reg.nummer och kolla den i bilregistret. Där får du vad just den släpen har för vikter.

Tack för svar! Okej! Har nämligen tillgång till ett sådant. Ska ta och kolla reg nummer och kolla upp :)

Tack för svar! Okej! Har nämligen tillgång till ett sådant. Ska ta och kolla reg nummer och kolla upp :)
kolla släpvagnskollen. skriv in din bil å släpets reg-nr. Då vet du om du får köra det osv :) sen beror ju lastvikten på vad din bil har för maxlast...

Det är bra lastvikt på dom! Om jag minns rätt så väger de bara 680 kg, min är 1500 kg totalvikt och därmed lastvikt på 820 kg. Men med visst förbehåll för mitt minne...

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Emiro
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 035
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
385
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur