This or that del 5.

Inte tävla. Men hade jag haft en lämplig häst och möjligheter i övrigt så hade det ju varit roligt med någon klubbtävling om året.

Samma.

Jag har bara tävlat två gånger men det är en evighet sedan nu så jag skulle iaf vilja testa igen och se vad jag tycker!

Hålla sig till en disciplin eller variera?

@Blacksmithfarm

Where are youuuuuuuuu? Du behöver lite plingar på dina notiser tycker jag!

The_Great_Goblin_3.jpg

beror på hur mycket det regnar. Beror också på hur varmt det är i den stekande solen. Men jag säger sommarregn och tolkar det som några sköna droppar!:p

samma

Hahahah, jag såg nu att jag skrev mitt förra inlägg i helt fel tråd :D

Nu går det ju inte att ta bort den heller så ni får väl se det som lite extra dekoration ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Ponsa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 731
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Ananazen
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
6 007
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?