This or that 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 4

Mockar hellre i torv, spån klarar jag inte av :o Blir inte rent om jag inte tömmer boxen O_o

Samma

spån-- gillar inte torv.

hö i hönät på golvet( i nån slags låda då eller liknande) eller ha hönät hängandes i boxen

(gillar inte heller torv, men det är lättare att mocka i än spån :D )

INGET HÖNÄT! Men måste välja så upphängt, låter farligt med liggande :crazy:

Egen kraftfoderblandning eller färdigfoder?

Sten när hästen är installad, annars i fodret. Min häst är alltid för lat för att söka upp saltstenen i hagen :p Så nu på sommaren får han salt i maten.

Äppeljuice eller betfor i vattnet för att få hästen att dricka?

betfor.

Ge ett barn en lagom stor häst (som kommer växas ur relativt snart) eller en något för stor som kan behållas längre tid?

Beror lite på barnets ridförmåga och ponnyns storlek. Ett väldigt litet barn (A-ponnystorlek :p) köper jag hellre en cool och välriden B-ponny som jag som liten vuxen kan rida igenom då och då. Därefter vill jag definitivt hellre skulle köpa en lagom ponny som man får sälja eller ge till yngre syskon.

Små eller stora swarovskikristaller på pannbandet?

samtidigt (kandar) eller vid olika tillfällen menar du?

Hoppa i dressyrsadel eller dressyr i hoppsadel?

Svårt att välja, båda är så extremt opraktiskt... Men jag hoppar ju småhinder (40 cm typ) i min egen dressyrsadel ibland så får väl välja det.

Samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 386
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama