Theo Sommer

Solvira

Trådstartare
Något som vet något om den sadeln, har erfarenheter av den m.m.?

Såg just en med extra vid bom och i just den färgen jag vill ha till min kallblodstravare (har en hoppsadel i den färgen). :d Komplett med stigläder/byglar och sadelgjord, använd ca 20 ggr (ser helt ny ut på bilden) för 8 000. Är det något att satsa på tror ni?

Sv: Theo Sommer

Det enda negativa jag hört om Sommer är att de ofta är (från fabrik) sneda i bommen, så försök kolla så att bommen är rak och bossorna ej paralellförskjutna (kanalen ska ju sitta mitt under sitsen, inte lite åt sidan varken fram eller bak).

/Agnetha

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 814
Senast: lizzie
·
Utrustning En av mina sadlar ligger inte bra på hästen den har används på längre. Började med att hästen blev sur när sadeln kom på i samband med...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Freazer
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 276
Senast: Lavinia
·
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 448
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10