The Sims hjälp

asaria

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp från någon som är sims fantast

Jag hade Sims 2 på datorn, sen fick jag djurliv och installerade det och nu härom dagen fick jag prylpaketet - jul.

Så jag installerade det och när jag skulle spela (använder då mig av djurlivskivan) så såg jag inte några julprylar
Satte i skivan igen för att se om jag missat nått med installationen, men det stod att det skulle vara installerat

Så nu undrar jag kan man bara använda prylpaketen om man spelar Sims 2 utan expansion, eller vad har jag gjort för fel?
Tacksam om någon kan hjälpa mig :bow:

Sv: The Sims hjälp

Sims är cepe :D

Näe, men du måste installera dom i den ordningen som dom kom ut, alltså får du installera prylpaketet före djurliv

för djurliv är väl nyare än prylgojsset :confused: ähh, har ingen aning

okej okej..Ja, det låter faktiskt bekant.
Men vilket kom först då? jul eller djurliv?

Startade du spelet med hjälp av jul-ikonen? Jag har Sims med Business och Djurliv, men jag startar spelet genom att dubbelklicka på Djurliv-ikonen. Då kan jag spela Sims med djurliv-expansionen OCH business-expansionen samtidigt :)

Jag tror inte man får någon ikon till julpaketen, eftersom man inte kan spela dem. De är bara tillägg till grundspelet och expansionerna. Jag har ingen ikon till mitt julpaket i alla fall, och försöker jag starta spelet med julpaketskivan får jag bara upp att det inte går (eftersom julpaketskivan bara är en installationsskiva).

Alltså: Installerar man julpaketen (även efter de andra expansionerna) och öppnar man upp spelet genom att klicka på den senast installerade expansionen, precis som förut, då SKA julsakerna finnas i spelet.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vet inte huruvida tråden ligger rätt eller inte, men det kändes som den mest rimliga platsen att lägga den på. Hur som helst. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 455
C
IT & mobiler Visst stämmer det att man måste använda det senast utkomna expansionspacket i datorn när man spelar med expansions på sims ? Men vet...
Svar
1
· Visningar
1 420
IT & mobiler Jag har stora problem med att spela expansionen Husdjur till The sims 3 och jag kan inte alls förstå vad det kan bero på! Datorn...
Svar
7
· Visningar
3 958
Senast: Bejbie
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig lite. Min häst, ett fullblodssto har varit halt sen i mitten på september och vi hittar inte felet på...
Svar
19
· Visningar
4 018
Senast: Starstedt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur