The Sims 2?

replica

Trådstartare
Alltså...
Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta, men jag ger det ett försök.
Är det bara jag som inte kan se mina "simmars" huvuden nere i consolen när de är markerade? Om jag skapar en ny "sim" så syns inte han/hon där. Om man integrerar med vissa saker så syns det inte alltid i "bubblorna" vad man integrerar med t.ex. om du pratar med en person som DU själv har gjort syns inte det utan man ser bara en blå ruta... Någon som fattar vad jag menar?!

Min fråga är alltså, ska det vara såhär?? Är det något fel på min dator som gör att det inte visas eller vad?

Sedan undrar jag om någon vet vad detta är för något? Det finns ju inte med i The Sims 2, inte i den svenska versionen iallfall..

(Vet inte om tråden ska ligga på datorer eller ej, men man får snabbare svar här.)

Tack!
 
Sv: The Sims 2?

Jadu. Precis när instrallationen (stavas?) skulle bli klar blev det något fel på det hela, så nu måste jag instrallera om allting.
*Drygt*
 
Sv: The Sims 2?

Det är precis likadant på mitt spel, så jag antar att det ska vara så. Lite trist när man inte vet vilken gubbe som är vilken.
Den bilden du visade är den panel där du kan bestämma hur din gubbe ska se ut. Du kan bredda kinderna, smalna av näsan, höja ögonbrynen och sånt, för att få din gubbe så lik den du nu vill, som möjligt. Du kan ändra hårfärg, sminkning, ögonfärg osv.
 
Sv: The Sims 2?

Så det ska alltså vara så, att man inte ser sina gubbar? Var ju faktiskt riktigt dåligt.. :mad: Rent ut sagt skitjobbigt om man har en familj på 5-6 pers. och så ska man hålla reda på alla... *humpf*

När det gäller bilden jag skickade med så ser mitt ser inte ut sådär..?! Det ser totalt annorlunda ut, är det annorlunda i den engelska versionen tro? Eller är det där beta-versionen?
 
Sv: The Sims 2?

Just det...

När jag har byggt lite hus helt från grunden dvs jag har köpt en tomt och byggt. Går man då ut i "Grannskapet" så ser man bara huset med ett stort svart tak(som en skugga), inga väggar lr dylikt syns. Bara "skugg"-taket. Någon som det är likadant för?
 
Sv: The Sims 2?

jag har inte upplevt något sånt med mitt spel. Så ska det alltså inte vara då. Dock har jag lite udda fått de engelska namnen på kvarterena, men allt annat är på svenska samt att om man loggar in på någon annans konto på datorn får man det svenska. Inte för att det stör mig direkt.
 
Sv: The Sims 2?

YES! Lyckades instrallera mitt spel i dag! Wiiie :D

Har man inte världens bästa pojkvän som bara för att han känner för det köper ett dyrt dataspel till en?? (Då hade han iof fått en jävla massa i lön, men ändå!!)
 
Sv: The Sims 2?

Ring och hör med supporten, det finns med all säkerhet en svensk support hos distributören.
 
Sv: The Sims 2?

*lånar knapp*

Kan bero på att spelet andvänder nån teknik som era grafikkort inte klarar. Inte ett helt ovanligt fonomen. Har dock dålig koll på spel så just det kan jag inte svara på...
 
Sv: The Sims 2?

Jag har inga sådana problem alls, har den svenska versionen. (ser bubblorna och huvudena på personerna"där nere", i grannskapet så ser jag huset som vanliga hus).
Och det ser heller inte ut så för mig som på bilden du visade.


Testa att installera om hela spelet, eller så kan det vara som renskött skrev: att ditt grafikkort inte klarar av vissa saker.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Tjatter Nej men vad säger ni? Nu är det väl ändå dags att dra igång anmälan för årets version av Secret Easterbunny? :D Jag drar reglerna i...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
11 058
  • Låst
Tjatter Bilbo Bagger är en ung hobbit som lever ett lugnt och trivsamt liv i sin lilla håla i det fredliga landet Fylke. Eller, han levde ett...
62 63 64
Svar
1 279
· Visningar
51 121
Senast: Monstermom
·
IT & mobiler Jag blir galen... Har sedan tidigare The Sims 2 installerat på datorn, fast i Double Deluxe versionen, dvs på samma skiva ligger...
Svar
2
· Visningar
2 536
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp