Den som är först i kön har varit här sen 2Är inte konserten… ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som är först i kön har varit här sen 2Är inte konserten… ikväll?
Åh jag inser min ålder här, ni har ståplats såklart och vill stå långt fram? Tant har sittplats och tolkade utifrån detDen som är först i kön har varit här sen 2
Haha, vi har mycket riktigt ståplatsÅh jag inser min ålder här, ni har ståplats såklart och vill stå långt fram? Tant har sittplats och tolkade utifrån det
Tydligen så har det sålts 1700 vip höger stå och 300 vip vänster stå till ikväll. Undrar hur de tänker lösa det.
Administrativ miss tror jag, det var väl beräknat 1000 per sida för att alla skulle få stå i de främsta raderna.Är det någon skillnad i showen som gör att folk valt höger eller är det bara administrativ miss?
Nope!Dum fråga: man får inte ta med sig egen dryck in va?
Aha då vet vi vem det var som var där kl 2 (just kidding)Jag är inne och sitter så högt att jag hsr svindel när jag tittar ner. Men suverän utsikt så lätt värt det. Jag stod först i kön in och det gjorde att jag slapp kö både till merch och en SJUKT dyr dricka och popcorn (146:-). Men vad göra liksom. Köpte en grå sweatshirt med zip i halsen.Visa bifogad fil 145529
Var där faktiskt ungefär 2, men på eftermiddagen . Det var lite fascinerande köbeteende på folk. Jag satt längs husväggen i skuggan rätt länge precis utanför yttersta grinden. Det kom endast två personer bakom mig på hela den tiden medan det bakom dörren längst åt andra hållet blev en enorm kö. Jag luktar illa nu efter konserten men tyckte väl inte det var så illa före.Aha då vet vi vem det var som var där kl 2 (just kidding)