Thank u for the music en riktig trotjänare

C

cindy_girl69

Inte trodde jag att någon annan häst än min Buggan skulle få en sådan stor plast i mitt hjärta men Thank u for the music har verkligen lyckas med det .

En häst som verkligen aldrig verkar bli för gammal för att älska att springa och en häst som verkligen älskar att hoppa .

Detta var 8 året han startade i falsterbo och fräch kändes han.
Han strulade dessuvärre i starten och kom 50 längder efter med istarten .Han lyckades dock komma i mål med bara 10 längdes skillnad han hade alltså tagit in 40 längder.
mycket starkt kämpat men jag gick på honom för hårt i början skulle avvaktat lite längre. annars fick jag en fin runda bortsätt från slutet då jag höll på ramla av men han lyckas rädda sig och att stigbyglen pajade.
När man hoppas honom känner man verkligen ett med honom.
Han har gjort att man får ett bra självförtroende och vågar rida på snabbtOch man märker att han verkligen älskar detta
.Jag är verkligen tacksan att jag fått lära känna musse och haft så kul på alla träningar innan och under falsterbo dagen .får tacka Anders o beröma honom att han lyckas hålla denna mina 15 åring i sådan fin form.
Musses karriär är inte över än pantionär blir han inte på ett tag.
Ni får säkert se mer av denna fina hästen och hjälten framöver kanske han kommer till falsterbo nästa år igen vem vet.

Thank u for the music kommer alltid vara väl värld att minas

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Thankyoforthemusic en riktig trotjänare

det var friskt ridit för att vara första gången! - hans namn stavas Thankyoforthemusic - för att det skall stämma med galoppförbundets bestämmelser - max 18 tecken långt

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka