Sv: Testning

Inte mycket va.... Det finns ingen som helst anleding att skrämma eller göra illa en häst tillrätta. Det är bara jävligt korkat.

Raven_ skrev:
Inte mycket va.... Det finns ingen som helst anleding att skrämma eller göra illa en häst tillrätta. Det är bara jävligt korkat.
:rofl: Risken att jag träffar Ride On:a anfallande häst är ganska så minimal och att jag då skulle råka knalla runt med en spade i handen är väl helt obefintlig? :eek: :angel:

Jo jo, men jag tänkte mer på att du skulle stå i stallgången o nån häst nafsade åt ditt håll o du råkade ha en spade i handen. Målade upp värsta bilden. :confused: Har nämligen varit med om att folk trist nog gör så!

Raven_ skrev:
Jo jo, men jag tänkte mer på att du skulle stå i stallgången o nån häst nafsade åt ditt håll o du råkade ha en spade i handen. Målade upp värsta bilden. :confused: Har nämligen varit med om att folk trist nog gör så!
Men det skrev jag väl inte att jag skulle göra? :smirk:
Utan att en häst som ANFÖLL mig kunde få möta en spade... viss skillnad va? :idea:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Lavinia
·
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 931
Senast: Raderad medlem 149524
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
544
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama