M
Mykatt
I snart dryga två veckor har jag haft svag mensvärk till och från på dygnet. Det började med att det högg till i nedre delen av magen, sedan fanns värken den där. Efter ca 5 dar fick jag min mens två dagar för tidigt, men blödde endast 1½ dag! Hade kraftig mensvärk första dagen, sedan övergick det till den svaga värken igen. Under dessa dagar så blev även mina bröst något större, bröstvårtorna större och har kommit fram synliga blodådror på ena bröstet.
En vecka efter mensen så har jag fortfarande svag mensvärk, gjorde ett grav.test idag med det visade negativt.
Andra saker som jag kännt av de närmaste två veckorna är att aptiten har minskat, jag känner mig mätt nästan hela tiden och att jag kännt mig lite yr iblad och haft svettningar.
Vad tusan är det för fel?! Är jag gravid ändå? I så fall är jag i 4½:e veckan. Har ni visat negativt trots graviditet?
En vecka efter mensen så har jag fortfarande svag mensvärk, gjorde ett grav.test idag med det visade negativt.
Andra saker som jag kännt av de närmaste två veckorna är att aptiten har minskat, jag känner mig mätt nästan hela tiden och att jag kännt mig lite yr iblad och haft svettningar.
Vad tusan är det för fel?! Är jag gravid ändå? I så fall är jag i 4½:e veckan. Har ni visat negativt trots graviditet?