Ja det känns som om det ska rätt mycket till innan de öppnar truten, inte bara "det gamla vanliga".
Ja, plus att skulle SÄPO komma med en varning är det ju inte via något anonymt "kedjebrev" i sociala media...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det känns som om det ska rätt mycket till innan de öppnar truten, inte bara "det gamla vanliga".
Media ja, säpo nej.
Fast vet vi ens om SÄPO sagt något? Polisen har ju iaf inte gått ut med något alls.
Det var ju lite det jag skrev. Jag skrev under på @athena_arabians meddelande om att det inte känns så troligtFast vet vi ens om SÄPO sagt något? Polisen har ju iaf inte gått ut med något alls.
Jag är på tricken hem från söder och har vare sig sett något som skulle tyda på förhöjd beredskap som poliser eller soldaterna från Aurora.
Man kan inte nojja ihop för varenda rykte som går.
Uppenbarligen överlevde jag detta oskadd, liksom jag gjorde detsamma den 21 december 2012...... (Om någon nu förstår referensen till filmen)
Hotet verkar förövrigt ha hållit samma kvalité som teorin i filmen........ Eller ska jag säga kedjebrevet i sociala medier?
Sen är jag övertygad om att det är större risk för mig att dö typ vilket annat sätt som helst än av ett terrorattentat.