Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
första rummet som är på 15kvm innehåller 17 burkar men lyckades inte få med allt på bild.
2 hörn burkar som är ungefär 2kvm botten yta.
3 burkar med måtten 160cm*70cm*50cm
3 burkar till med måtten 180cm*70cm*50cm
sen i detta rum finns det 9 terrarium till med måtten 90cm*70cm*50cm
sen till det andra rummet som är på ca 20kvm
2 burkar med måtten 2440cm*120cm*80cm
sen i detta rum finns det 4 burkar till på 180cm*80cm*80cm
sen byggs det nu för stunden ett 3:e rum som ska bli mindre terrarium som håller måtten 100-120cm långa 70cm djupa 80cm höga. inga bilder för det är inte så mycket gjort ännu.
min lilla kapvaran (vanaus albigularis)
kan nå längder som 2m men det är inte så vanligt.
Min vackra Admanteus Crotalus Admanteus)"Östlig diamantskallerorm hona som är inpoterad från USA
detta är den största arten skallerorm , den längsta som de har hittat hade hela 244cm.
Sen min stora hane av arten Crotalus Admanteus (Östlig diamantskallerorm) äter på bilden en fullvuxet marsvin.
Crotalus Admanteus (Östlig diamantskallerorm) CA 180cm
Skola & Jobb
Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.