Terrängskydd på känsliga ben

AbCdE

Trådstartare
Hej!
Vår ena häst får skav av allt 😖 Söker tips på så gott som skavfria terrängskydd. I hoppningen har vi fårskinn men det blir ju lite otympligt efter man har ridit genom vattnet 🙄

De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle

De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle
Har precis köpt Shires som vare sig skaver eller snurrar!! 😍

• Gilla
Reactions: Ace

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
687
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 032
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 415
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka