Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ridbar vet jag inte, men Runsten har iaf en....Skulle behöva träna terräng en gång innan Tågarp, Någon som vet hur långt jag måste åka från Stockholm för att hitta en terrängbana som är ridbar nu? Behöver bara skutta några hinder.
Den har ju inte varit öppen sen de började bygga där?Näs, precis söder om Rimbo, är banan som brukar bli ridbar först här i krokarna (norr om Stockholm), eftersom det är en sandbana. Om den är ridbar redan vete katten, det var inte så länge sedan det var snö, men det kan vara värt att kolla.
Den är nog rätt utesluten än så länge mtp att den är en ren gräsbana.Ridbar vet jag inte, men Runsten har iaf en....
Fullt bygge pågår på Näs. Undrar oxå om det kommer fortsätta vara terrängbana att åka till, det byggs islandshästgård nämligen..Näs, precis söder om Rimbo, är banan som brukar bli ridbar först här i krokarna (norr om Stockholm), eftersom det är en sandbana. Om den är ridbar redan vete katten, det var inte så länge sedan det var snö, men det kan vara värt att kolla.
Å andra sidan såg jag just att de annonserade ut träningar på Åby gård, med företräde för folk som ska till Tågarp.Den är nog rätt utesluten än så länge mtp att den är en ren gräsbana.