Terrängbana i närheten av Gbg

Sv: Terrängbana i närheten av Gbg

säve har ju en terrängbana men dom har väl inga tävlingar där :angel:

hos oss på sämsholms gård! vi ska nog ha tävlingar i september dock.. annars borås?

Jo, Säve har jag också vart inne på men som du säger så är det inga tävlingar där, svårt att vet när man ska dit då. ;)

Sämsholm låter ju trevligt, i September brukar det vara fina färger på löven som gör sig bra på bild. ;) Har ev. tänkt att åka till Borås, men det är lite i längsta laget..

Ja, den 17de har jag för mig.. Men också det är lite i längsta laget :p

thn ligger ju max 1.5 timma från gbg...det e väl inte långt för en FT..:d .tycker jämt det är minst 2-3 timmar till tävlingarna =)

Jo, kanske det.. Men jag är inte intresserad av att tävla, kommer isåfall dit för att fota. Plus att jag troligtvis kommer behöva ta mig dit med kommunaltrafiken, då blir det några extra timmar ;)

Det tar lååång tid att åka till sämsolm från gbg, minst 2h

Terräng banan vid galoppbanan har inga tävlingar men det ska vara träning där den 9 maj! Jag ska dit :)

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 348
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 598
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka