Termotäcke från B*rjes

Russis

Trådstartare
Vad tror ni om detta täcke från B*rjes? Är det något att ha? Prisvärt? Hur är passformen?

http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/prod250/7014.jpg

Detta står det om täcket:

7014 Termo - stalltäcke Everest
med kraftigt yttertyg i 210D nylon. 200gr polyestervaddsfyllning och innerfoder i polyester.
Dubbla bogspännen, kryssgjordar, svansskydd och benremmar ingår. Tvätt 40 grader.
Vinrött med marin/beige detaljer. Stl: 115 135-165 cm.

Kostar 199 kr.

Sv: Termotäcke från B*rjes

KÖP!!
Köpte det för nån månad sedan när det blev nedsatt och det är kanon! Perfekt passform på min bredbogade valack! Verkar vara av bra kvalitet och slitstarkt med! Är supernöjd med mitt!

En häst i det stallet jag står i har det där. Det passar honom finfint vad jag har sett och är enligt ägaren prisvärt.

Tack till er båda! :bow:
Det låter ju jättebra! Min valack har ganska bred bog, så det verkar ju perfekt!

Ja då passar det garanterat! Jag har iaf blivit positivt överraskad då jag köpte ett täcke på Globen från Börjes som jag fick reklamera efter en vecka... Fick pengar tillbaka och chansade på detta... :love:

Kan bara hålla med de andra. Köpte förvisso mitt innan det blev nedsatt (för snabb) men det var värt de pengarna också. Inte så dyrt ju. Och snyggt å bra passform.

Köp flera när du ändå håller på!! :bump:

(Jag ångrar att jag bara köpte ett... :smirk: )

Köp!! Jag köpte mitt för 1½ år sen men då täckesbyte inte ingår i stallet har min på sig utetäcke dygnet om. Men det fungerar utmärkt att åka transport med.. :bow: Min är ganska smal över bog/bringa men det passar utmärkt ändå... :bump:

Liknande trådar

M
Utrustning Nu är det dags att inhandla ett regntäcke, igen... Jag har velat fram och tillbaka, och nu ber jag er om hjälp! Svik mig inte nu!;)...
2
Svar
20
· Visningar
1 860
Senast: piggis_83
·
Utrustning Har ni några erfarenheter av detta täcke? Eller vad tror ni om det? Är det bra/dåligt? Hur är passformen? Flugtäcke Fly Stop Mjukt...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: kryptisk
·
Utrustning Fick Börjes nya katalog igår och tittade lite på regntäcke till shettisen (strl 105) och hittade dessa två som jag nu funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: LuddeLump
·
Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 563
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka