Termobyxor för runda barn

Tora

Trådstartare
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.

Lindex FIX har funkat bra på min ena dotter som alltid varit lite rund. Tycker Lindex överlag har ganska generös midja på sina barnkläder.

Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.

Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
Det vore toppen. Har 157 runt hörnet. Ska ta en tur dit 👍🏻👍🏻

Liknande trådar

Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 508
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 752
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18