Termobyxor för runda barn

Tora

Trådstartare
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.

Lindex FIX har funkat bra på min ena dotter som alltid varit lite rund. Tycker Lindex överlag har ganska generös midja på sina barnkläder.

Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.

Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
Det vore toppen. Har 157 runt hörnet. Ska ta en tur dit 👍🏻👍🏻

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 835
Senast: Mirre
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama