Tassa
Trådstartare
I somras drabbades jag av tennisarmbåge. Fick smärtan av mitt dåvarande jobb, och jag visste inte att det var just detta så jag sökte inte för det direkt. Bytte bransch ca två månader efter att smärtan börjat och trodde då att det skulle gå över när jag slutade överbelasta armen. Det blev inte bättre så jag besökte en naprapat då jag tyckte att det värkte i musklerna. Hon konstaterade tennisarmbåge. Genomförde lite behandlingar och fick ett träningsprogram med övningar för att bygga upp armen. Jag började med övningar i oktober och jag har fortfarande ont. Har varit på några återbesök hos naprapaten och hon säger att det kan ta lång tid att bli bra. Det går upp och ner, ibland känns det som att det är påväg att bli bättre och ibland kommer det bakslag.
Är det någon mer som har erfarenhet av just tennisarmbåge? Hur lång tid tog det för er att bli bra igen? Hur gjorde ni för att bli bra? Börjar bli trött på detta och folk i min närhet tror väl snart inte på mig när jag inte kan hjälpa till med vissa saker för att jag har ont.
Är det någon mer som har erfarenhet av just tennisarmbåge? Hur lång tid tog det för er att bli bra igen? Hur gjorde ni för att bli bra? Börjar bli trött på detta och folk i min närhet tror väl snart inte på mig när jag inte kan hjälpa till med vissa saker för att jag har ont.