Telenors tv-paket

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som har det? Undrar om det fungerar bra?

Har haft Telia i många år som funkat helt perfekt, men eftersom de inte längre visar kanalerna 3, 6 och 8 måste jag hitta en ny leverantör som ger mig det jag vill ha. Hittade det jag söker hos Telenor, ett företag som jag inte har någon erfarenhet alls av.
 
Någon som har det? Undrar om det fungerar bra?

Har haft Telia i många år som funkat helt perfekt, men eftersom de inte längre visar kanalerna 3, 6 och 8 måste jag hitta en ny leverantör som ger mig det jag vill ha. Hittade det jag söker hos Telenor, ett företag som jag inte har någon erfarenhet alls av.
Tyvärr ingen erfarenhet av tv-paketet men som mångårig mobilkund kan jag i alla fall svara på att jag är nöjd med företaget. Har också fått proffsig hjälp de få gånger jag haft problem.
Minns bara 2 ggr med problem på nånstans mellan 15-20 år (De hette dock Vodaphone förr). Ena gången, trots att felet låg hos annan operatör hjälpte de till med allt de kunde från sin sida.
 
Tyvärr ingen erfarenhet av tv-paketet men som mångårig mobilkund kan jag i alla fall svara på att jag är nöjd med företaget. Har också fått proffsig hjälp de få gånger jag haft problem.
Minns bara 2 ggr med problem på nånstans mellan 15-20 år (De hette dock Vodaphone förr). Ena gången, trots att felet låg hos annan operatör hjälpte de till med allt de kunde från sin sida.
Här har du ännu en nöjd Telenorkund sedan många många år. Har både mobiltelefoni till mig och alla barn samt deras mobila bredband. Signade faktiskt upp mig på tv-paketet förra veckan men har inte installerat det än.

De har ofta väldigt lång telefonkö men när man väl kommer fram är de alltid jättetrevliga och hjälpsamma. Bra sak att veta är att man kan få ganska många rabatter om man påtalar det. Med rabatter är jag tveksam till om det finns någon billigare operatör med obegränsad surf.
 
Här har du ännu en nöjd Telenorkund sedan många många år. Har både mobiltelefoni till mig och alla barn samt deras mobila bredband. Signade faktiskt upp mig på tv-paketet förra veckan men har inte installerat det än.

De har ofta väldigt lång telefonkö men när man väl kommer fram är de alltid jättetrevliga och hjälpsamma. Bra sak att veta är att man kan få ganska många rabatter om man påtalar det. Med rabatter är jag tveksam till om det finns någon billigare operatör med obegränsad surf.
Det låter bra 🙂 Jag ska dock bara ha ett tv-paket, har bredband på annat håll som fungerar perfekt och är prisvärt så det byter jag inte ut.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 352
Senast: sjoberga
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 083
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 896
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp