Telefonlayout

Lyan

Trådstartare
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig för ingen känns helt 100. Men denna har jag just nu iallafall och den gillar jag rätt mycket trots att den är så blek. Eller ja, att den är så blek är nog faktiskt en stor anledning till att jag gillar den! Problemet nu är att jag vill ändra apparna på nedersta raden. Jag har nog de flesta inställningarna screenshotade (lärdom från tidigare misstag 😅), men den rosa färgen är som jag har bestämt själv så den lär inte bli lätt att lyckas pricka in rätt nyans på 😬

iPhone har ju gjort det betydligt lättare att göra utseendet mer personligt i förra uppdateringen, men det är fortfarande rätt mycket jag saknar. Eller så finns det och jag bara vet inte för jag är verkligen stenkorkad på teknik 😅 Jag kör i princip bara på Meitu och Color widgets. Jag har Widgy också, men den fattar jag noll och ingenting av
IMG_7694.webp

Fixat till en gammal design så den passar på denna telefonens skärm. Det är så dumt att behöva göra om allt när skärmen byter storlek. Jag har också fixat så jag bara använder de stora ikonerna nu för då slipper jag skuggan som blir under de små. Bilden har jag knyckt från en musikvideo och sedan redigerat färgerna på och texten kommer från samma låt
IMG_8346.webp

Ännu en gammal som blivit tillfixad. Musikvideo denna också och låten är från samma artist, men inte från videon. Detta är dock videon till texten i första inlägget. Snurrigt värre blev det nog nu 😅
IMG_8474.webp

Det var en som delade en så fin dikt i min tråd om Pärla på reddit så nu är detta min låsskärm 💖🥺 Det är Ping på bilden
IMG_8798.webp

Jag håller på och håller på och blir aldrig nöjd 😑 Jag stör mig som fan på att kvalitén blir skit så fort man laddar upp bilden som wallpaper

Jag håller fortfarande på för jag har inget bättre för mig när jag inte orkar annat än ligga i sängen. Inte för att någon verkar intresserad, men här kommer några till iallafall.
Jag ville ha med några fler appar plus ha bort mellanrummet längst ned, men innan jag kom på det så gjorde jag denna
IMG_8797.webp

Ängeln ser nu ut såhär. Fy sjutton vad svårt det är att få texten skarp när man laddar upp bilden! Och färgerna blir också förvrängda så det går inte att använda samma färginställningar till ikonerna som till bakgrundstexten. Perfektionist? Jag?! Ingen aning om varför någon skulle kunna tro det :angel: (utom när det gäller alla miljoner notiser jag aldrig pallar fixa…)
IMG_9897.webp

Denna blev jag inte nöjd med, men den tog så lång tid så den får vara med ändå. Inga notiser för de ikonerna är inte ”inkopplade”
IMG_0289.webp

Beast in black igen. Jag är inte nöjd med typsnittet, men hittar inget jag gillar till 100% så det får vara så tills vidare
IMG_9377.webp

Detta är den sista som jag gjorde klar idag och den gillar jag nog bäst just nu trots att bilden inte har någon koppling till något alls. Texten däremot har följt med i flera år för jag älskar den låten och för att den kan tolkas lite olika beroende på vilket humör jag är på
IMG_0589.webp

Denna hade jag rätt länge, men jag får inte den bra nu för jag klantade mig och har inte orkat ta tag i det. Jag vill ha en text som passar bättre också. Det är ett foto på Bella som jag redigerat
IMG_3954.webp

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka