Teknikens under?

lady_vip

Trådstartare
Har fått lite filmer mailade till mig från en kompis, nu är de nedladdade och jag ska titta på dem men får ingen bild!

Försöker köra dem i Windows MediaPlayer, får ljud och filmen spelar, men utan bild. Jag kan inte riktigt utläsa vilken typ av fil filmen är, men den är nedladdad på nätet.

Hur kan jag göra för att se filmen? Ladda ner något annat program? Vilket?
 
Sv: Teknikens under?

VLC brukar jag använda. Fungerar med de flesta filformat och är gratis:) Om du googlar på det så hittar du var du kan ladda ner det.
 
Sv: Teknikens under?

Du saknar avkodare för bilden. Kan antingen använda en spelare som har egna, t.ex. VLC som nämnts ovan eller MPlayer, alternativt bara installera codecs för att kunna spela upp direkt i WMP; ffdshow tryouts har väl blivit de facto standardpaket.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 861
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: Ava22
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp